Link catre tilllate.com Romania - VladC's memberpage

duminică, noiembrie 4

Topo sau stiinta nestiintei

Buna ziua elevi, studenti sau oameni in toata firea!
Azi am ceva special pentru voi deoarece maine am prima ora laborator topografie cu o "domnisoara" agitata.

Sa va spun cam cum decurge un laborator de acest gen:
Profesoara binenteles intarzie dar are mereu o scuza care tine pana la jumatatea orei (frumos, nu?). Apoi incepe sa ne explice ca nu vom intelege nimic, ca doar inteligenta ei de brusture ii capabila sa inteleaga niste chestii destul de medii ca nivel de intelegere (mai ales pentru cei care is atenti!). Dar sa nu trecem peste ca doar asa am pierdut deja jumatate laboratorul pe discutii stupide.

Oh, da... eu is cica "un mare smecher"! O-i fi eu smecher dar nu imi permit chiar cu dansa doar este si mai in varsta ca mine si mai e si profesoara mea (dooh!). Totusi daca ii face asa de mare placere sa ma numeasca asa am reusit sa o duc de nas chiar la prima incercare :radtare: Sa nu uitam de mania ei impotriva fetelor atat ca nu voi dezvolta acest subiect.
Sper ca v-am facut o idee cam cum e materia aceasta numita asa euforic: "Topografie".

Al vostru dintotdeuna,
Vlad C.

Un comentariu:

Spuneti-mi tot ce curge in sufletul vostru: