Link catre tilllate.com Romania - VladC's memberpage

joi, noiembrie 29

really free

Buna seara!
Yep din nou pe monitorul dumneavoastra va uimesc cu o noua pilda - kinda.
De cateva zile am aflat pe cineva care merita sa imi fie alaturi dar cum nu se putea mai bine she's "taken". In orice caz nu stiu daca ar trebui sa fac asa de mare caz. O sa ma concetrez sa treaca cat mai repede timpul cat mai are sa stea cu respectivu. Si chestia ii ca dintr-o data nu ma intereseaza alte persoane precum a fost si aseara cand am iesit in oras. Pur si simplu ma simt liber.
Se pare ca pana la sfarsit nu o duc chiar asa de rau, cred :radtare:
Fata asta atat de mult imi seama ca nu are cum sa nu imi fie draga :zambet:
Oricum se pare ca fericirea vrea sa iasa de undeva, nu stiu daca o sa reusesc sa o scot la iveala.
Scuze ca v-am ocupat timpul scurt cu aceasta poveste dar simteam nevoia sa o am notata pentru totdeuna.
Viata ii faina - dupa cum zic ardelenii.
Your's faithfully,
Vlad C.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spuneti-mi tot ce curge in sufletul vostru: