Link catre tilllate.com Romania - VladC's memberpage

marți, noiembrie 20

Let there be hate!

Buna ziua!
In aceasta dupa-masa va voi delecta cu stirea extraordinara care continua sa ma apese pe creier de 2 luni :tobe:
If you are nice to people, you are just a fool!
Pentru toata lumea: Daca esti dragut cu oamenii, esti doar prost!
Da, oameni buni! Nu evitati sa ii ziceti la om ce ai in fata! Credeti-ma ca nu va veti usura dorinta de a intinde mana in fata lui daca nu ziceti nimic asa ca deschideti-va gura si scoate-ti din voi nervii.
Nu cred ca as fi apucat sa scriu acest articol fara ajutorul colegului meu de camera a.k.a. Diu. Acest "motherfucker", scuzati-mi cuvantul, a reusit din nou cu brio sa ma scoata din minti si sa imi rada in fata de parca ar fi un mic pui de ... nush de ce ii pui da ceva care te enerveaza cu orice ocazie.
Daca aveti un coleg enervant faceti-va timp si enervati-l la fel de mult!
Nervii mei nu mai rezista mult da nici semestru nu mai e mult!
Pana atunci va las sa reflectati la situatia mea :radtare:
Al vostru,
Vlad C.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spuneti-mi tot ce curge in sufletul vostru: