Link catre tilllate.com Romania - VladC's memberpage

miercuri, septembrie 17

Multi-mesaj

Salut!
Sa nu uitam ca aseara am reusit sa stergem cu italieni ingamfati de pamantul lor sacru - Olimpico. Aici se pot spune multe dar am sa reduc totul la FELICITARI CFR!
[...]
Am cam terminat sesiunea si acum ma pot bucura si eu de 2 saptamani linistite venind constiincios la lucru. Mda, la lucru, ati auzit bine! Eu lucrez nu stau ca voi si ma uit pe pereti, dorm sau ma duc la scoala (pentru cei din liceu). Ceea ce lucrez e strict confindential :radtare:
Niciodata nu vei afla ce lucrez fiindca nu vreau eu, da? :zambesc:
Acum lasand gluma la o parte e chiar interesant sa lucrez pe wordpress. Sper sa il invat cat mai bine.
[...]
Ce ma enerveaza azi:
1. nu pot asculta muzica la casti caci imi e stricata placa audio
2. ploua de parca plange ceva bebe urias din nori
3. faculta mea a reusit sa imi adauge taxe noi pe chestii care nu le-am cerut
4. n-ar fi rau sa am o masina sa nu ma ploaie sau sa stau in frig in statii de autobuz (asta se leaga de punctu 2)
5. sper sa primesc salariu cat de curand caci altfel o cam patesc financiar
[...]
Si acum un remember pentru o piesa draga mie. Enjoy!


Pana data viitoare,
VladC.

Un comentariu:

  1. hihi (hihi asta e unul din ala mean)..eu stiu ce lucrezi. sweet chestia cu bebe urias care plange. m-am cam simiti la faza cu oameni care stau si se uita pe pereti sau dorm, asa ca m-am gandit sa vin in apararea noastra, a celor care ne odihnim mintile pentru un an universitar, pentru reintoarcerea la munca..it is a fact ca oamenii odihniti dau randament mai mare..maybe you can try it :-P

    RăspundețiȘtergere

Spuneti-mi tot ce curge in sufletul vostru: