Link catre tilllate.com Romania - VladC's memberpage

joi, septembrie 18

Cluju, toamna...

Buna dimineata toamna!
Ma trezesc azi dimineata cu chef, vorba aia, zero de iesit din casa. Afara frig! :suparat:
Nu imi vine sa cred. 8 grade celsius si bate vantul. Vai ce vreme de cacao!
De mult asteptam toamna, dar nu vremea asta.
Asteptam sa vad Cluju in forfota, asa animat cum sunt obisnuit sa il vad. Plin de studenti si oameni ocupati fiecare cu ce are mai urgent de facut - cate un examen sau o intalnire de afaceri.
Da, acest oras a dus lipsa de asa ceva pe timpul verii! A fost un oras mort!
Aceasta invazie de studenti din aceasta perioada reuseste sa incalzeasca atmosfera. Plini de viata, bani si mancare de acasa se aventureaza in acest univers numit Cluj.
Da, e greu. Oare unde o sa stau anu asta? Se para ca locul unde am stat anul trecut e in renovare deci s-ar putea sa imi dea loc in ceva camin in zona industriala...nu mersi! Se pare ca voi reusi sa imi fac loc in Hasdeu. E numai bine pentru mine. E chiar la mijlocul distantei intre Baritiu si Observator :zambesc:
De abia astept sa vad ce rezolv saptamanile astea cu locul unde sa stau ca sa pot sa ma bucur de inceputul facultatii. Desi nu pot zice ca is tare entuziasmat de examenele ce vor veni.
Oricum ar fi cred ca mereu se poate si mai rau de atat deci voi privi spre partea buna din toata chestia asta: am promisiuni de un loc de camin!
Omul care asteapta promisiunea sa aiba loc,
VladC.


P.S.: Va las sa va relaxati pe aceasta piesa minunata:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spuneti-mi tot ce curge in sufletul vostru: