Link catre tilllate.com Romania - VladC's memberpage

duminică, februarie 8

Top 10 piese acum

Salut!
Acum seara am sa va dau cele 10 piese care imi plac mie in momentu asta (nu doar drum'n'bass).
Nu le voi numerota deoarece nu am o ordine in care imi plac. Astea fiind spuse, uite lista:
Enduser - On a bus in brighton
Venetial Snares - Szamár Madár
Stereo MC's - Connected
Minimal Youth - For Granted (Dub Vocal)
Drumsound and Simon Bassline S - Can you feel it
The Qemists Ft. Wiley - Dem Na Like Me (VIP Mix)
Pendulum - Showdown (Excision Remix)
Ebony Dubsters - Ra! (Original Sin Remix)
Blackman - Human Traffic Vip
The Prodigy - Omen (Noisia Remix)


P.S.: uite o poza de pe forumu BnJ sa vedeti cine e cel mai activ membru :radtare:VladC e peste totBasshead,
VladC.

Un comentariu:

Spuneti-mi tot ce curge in sufletul vostru: