Link catre tilllate.com Romania - VladC's memberpage

sâmbătă, februarie 21

A Midi story

Salut!
Ieri am luat parte la o petrecere mult asteptata in Cluj: Troy Pierce in Midi.
Acest DJ este unul dintre membrii fondatori ai M_NUS Records. El pune de obicei Techno. Aseara nu a dezamagit deloc. :zambesc:
Revenind la aseara, dupa o incalzire rapida pe acasa (nu e nimic mai lejer ca alcoolul de acasa) am mers spre midi. Am ajuns destul de devreme. La pupitru era MiHigh. Lumea incepea sa se stranga si toti beau cat mai mult alcool sa intre in transa. Pe la ora 12 s-a umplut clubu si atunci a inceput distractia. Toti erau in picioare dansand ca nebunii. La ora 2 a intrat in scena nenea, the one and only, the shit, the chronik Troy Pierce. Muzica a devenit dintr-o data mai agresiva si oamenii din ce in ce mai agitati si mai dansatori. Incepea euforia de cateva ore in care a multumit si uimit marea de oameni stransa pentru el in Midi, Cluj. Fiecare sunet era atent ales si pus in boxe de acest om-dj. Era un delir, deliiiiiiiiiiiiir :dansez:
Ce mi-a placut mult a fost cand nenea Troy (sau cineva de pe acolo de la pupitru) a reusit sa taie muzica pentru vreo 3-4 minute. Toata lumea urla si aplauda. El zambea mirat de vibe-ul dat de public. Nu mi-a venit sa cred ca oameni erau asa de bucurosi doar de faptu ca erau acolo. Erau printre cei alesi sa asculte ritmuri pline de tobe si tambal ale maestrului. Erau cei care au rupt din buzunar cativa lei pentru un show pe cinste. Nu strangeti bani, stricatii pe chestii care le veti rememora peste ani.
(Si cand am fost la Dubfire lumea era bucuroasa, dar acum era cat se poate de euforica.)
Am dansat 4 ore si acum am picioarele amortite.
Muzica a fost pe gustul specatorilor, jos palaria!
Visualurile perfecte!
Ce sa mai zic, o petrecere pe cinste!
Big up for Troy!
VladC.

P.S.: o poza cu mine si stefi de la petrecere!
vladc. si stefi in midi clujSursa pozei : tilllate.com

Un comentariu:

Spuneti-mi tot ce curge in sufletul vostru: