Link catre tilllate.com Romania - VladC's memberpage

sâmbătă, decembrie 22

Holyday... my ass!

Hey lume!
Tocmai am iesit dupa o scurta "vacanta" in spital si am dat de frenezia cumparaturilor si a curateniei din pragul Craciunului. Ce imi place perioada asta din an! Toata lumea se agita de parca ar fi sfarsitul lumii si eu trebuie sa stau cat mai linisit sa nu ajung inapoi la Cluj mai devreme, la o mica operatie la torace. Frumos...n-am ce zice!
Vai... sarbatorile!? Chiar cand aveam si eu liber 2 saptamani sa ma pot relaxa cu prietenii si familia am ajuns in nenorocitul ala de spital unde stau cu niste batrani care de abia mai pot sa se plimbe dar sa vorbeasca coerent. Simt ca imi pierd mintile acolo!
Boala asta ma mananca psihic. Simt ca numai nu vrea sa plece odata. De 14 zile deja o tot port dupa mine si nu ma lasa in pace. Daca nici de in seara de Revelion nu o sa pot iesi din casa, nu o sa fie tare bine. Toate planurile distruse datorita... nici nu stiu care ii cauza sau nu pot sa o identific oricum THIS REALLY SUX!
Is si eu acasa dar tot cu acelasi tratament trebuie sa raman ca si cum era in spital, nush... ceva nu pare a fi ok, zici ca is in ceva film de groaza in care totul se repeta! Nu pot scapa de boala!
Sper ca pe data viitoare cand o sa scriu sa am o stare de spirit mai buna si sanatatea din nou a mea!
Till then: Sarbatori Fericite!
Al vostru,
VladC.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spuneti-mi tot ce curge in sufletul vostru: