Link catre tilllate.com Romania - VladC's memberpage

luni, decembrie 10

1408 in realitate

Hey!
Ghici-ti ce mi-a adus venirea in Cluj?!
Pai sa va raspund mai scurt, nimic special, doar o bronsita acuta (si ce bine ii sa te doara asa de rau pieptul incat sa nu poti respira normal). Asa de bine a fost azi dimineata cand a trebuit sa fac ture camin-farmacie deoarece desteapta de farmacista a comentat in legatura cu reteta mea de la medic. :wow: chiar de asa ceva nu ai nevoie cand iti vine sa tai tot ce ai in cale numai sa iei medicamente.
Aaah... si acum legatura cu 1408 :radtare:
Normal ca e o legatura. In filmul 1408 un scriitor era terorizat de o camera cu cele mai mari cosmaruri a lui - si eu is blogger. Eu, pe de alta parte, sunt terorizat de o bronsita acuta care ma tine lipit de calculator (nu ca ar fi cel mai mare cosmar al meu), dar nu pot iesi din aceasta camera mirifica ;)
Pe langa acest lucru, pe fata mea se citeste regretul ca nu am mers la medic mai devreme astfel as fi avut o soarta mai buna (plamanii mei! :suparat:).
Lasa tot raul spre bine. Se pare ca voi avea o vacanta de 3 zile de la faculta si multe ore de vizionat filmele care nu am apucat dar si ultimele episoade din Prison Break (klar, doar toata lumea se uita) si Heroes.
Desi povestea din 1408 se termina in spital, eu sper ca voi termina in cabinetul medicului spunandu-mi ca sunt vindecat complet.
1408=1+4+0+8=13=3 zile de repaus la pat si vizionat filme frenetic :radtare:
Bye,
Vlad C.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spuneti-mi tot ce curge in sufletul vostru: