Link catre tilllate.com Romania - VladC's memberpage

marți, noiembrie 25

Campanie in blogosfera clujeana

Hello lume!
Azi am gasit la una dintre amicele mele "blogarite" un articol interesant:
"Astazi am inceput demersurile pentru o campanie in nume propriu. Mi-am dorit sa pot face ceva bun pentru copii dintr-o institutie din Cluj Napoca. Spre surprinderea mea , fara sa dau nume m-am izbit de bariere la diverse Centre de plasament. In acest caz (ca nu ma dau eu batuta asa usor) am luat legatura cu un ziar local in speranta ca ei ma vor ajuta sa gasesc o varianta. In principiu , lucrurile se vor desfasura asa: Cei de la ziar vor publica un articol si vom vedea feedback-ul cititorilor. Oameni care au mai desfasurat astfel de campanii si care ne pot sfatui. Pentru toti cei din Cluj , va rog sa dati o mana de ajutor. Ideea e sa strangem niste jucarii si probabil niste dulciuri si fructe. Eu o sa pot manca o mandarina si probabil o sa gasesc macar o ciocolata in ghetute. Sa nu le refuzam si lor placerea asta. Mos Niculae vine o data pe an. Nu cer nimanui sa doneze milioane , cer doar sa fim oameni. Si ma bucur de faptul ca majoritatea sunteti.Niciodata nu v-am cerut comentarii , insa acum as fi incantata sa imi spuneti o parere sau sa raspundeti cu "Prezent". In cursul zilei de maine , o sa va comunic si centrul de plasament inspre care o sa se indrepte actiunea , sugerat de voi sau de cei de la Clujeanul. Acesta e un post pentru toti cei care au un suflet deschis..."
Acesta a fost publicat de Oana Sarmasan!!!
Pentru contact sau detalii: oana.sarmasan@gmail.com si sarmasan.oana@yahoo.com
Si eu sunt un sustinator al acestei campanii, voi sunteti?
VladC.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spuneti-mi tot ce curge in sufletul vostru: